Yamaha NS-555 Piano set 5.0 + RX-V4A
Kód: 5651Detailní popis produktu
Barevné provedení Piano Black.ZBOŽÍ DOSTUPNÉ V OMEZENÉM MNOŽSTVÍ SKLADEM 20.1.2021-DOPORUČUJEME REZERVACI
V4A - 5.1k AV přijímač s CINEMA DSP 3D, HDMI ™ 4 v / 1 v, bezdrátový prostorový zvuk.
- 5.1kanálový výkonný prostorový zvuk
- Wi-Fi, Bluetooth®, AirPlay 2, Spotify Connect a MusicCast multi-room audio
- HDMI ™ 4 vstupy / 1 výstup, 8K / 60Hz, 4K / 120Hz, HDR10 +
- Vyhrazené herní funkce (ALLM, VRR, QMS, QFT) prostřednictvím aktualizace FW
- Hlasové ovládání pomocí zařízení Alexa a Google Assistant. * Dostupnost se liší podle regionu
- Funkce MusicCast Surround - přidejte reproduktory MusicCast 20 nebo MusicCast 50 a vytvořte bezdrátový prostorový zvuk
- HD audio s CINEMA DSP 3D
- Optimalizace zvuku YPAO
CINEMA DSP 3D pro filmy, hudbu a hry
Tato jedinečná vlastní technologie vytváření zvukového pole Yamaha byla vytvořena kombinací naměřených dat zvukového pole s digitálním zpracováním signálu. Yamaha shromažďovala data zvukového pole od slavných koncertních sálů a hudebních klubů po celém světě a využívala své bohaté zkušenosti v oblasti designu koncertních sálů, veřejného ozvučení a mixování. Digitalizací tohoto obrovského množství informací a jeho začleněním do vyhrazených zařízení LSI efektivně reprodukuje prostor koncertních sálů a hudebních klubů ve vaší domácnosti. Ponořte se do ohromujícího realismu svých filmů a vstupte do světa hlubokého divadelního zvuku.
Výhoda zesilovače s vysokou rychlostí spínání
Přispělo by to k přesnému přenosu signálu, zvláště vhodného pro zvukový signál s vysokým rozlišením. Zesilovač s vysokou rychlostí zpomalení obecně způsobuje nestabilní přenos signálu, nově navržený obvod Yamahy dosahuje vysoké rychlosti spánku se stabilním přenosem signálu.
Vylepšovač komprimované hudby
Když je hudba zakódována do digitálně komprimovaného formátu, jako je MP3, trpí frekvenční odezva. Yamaha Compressed Music Enhancer využívá sofistikované digitální zpracování signálu pomocí exkluzivních algoritmů k obnovení toho, co bylo ztraceno, takže hudba vždy zní tak, jak má.
FILMY A HRY JAKO NIKDY PŘED
HDR10 + *
HDR10 + signalizuje nejen dynamický rozsah (poměr světla k tmě) video obsahu na bázi scéna za scénou (nebo dokonce snímek po snímku), ale také poskytuje, v malém množství metadat, charakteristiky scény mezi světlé a tmavé, aby mohly zůstat důležité detaily. To umožňuje displejům realističtější reprodukci obrázků při dodržení záměru tvůrce.
* Tato funkce je k dispozici prostřednictvím aktualizace FW.
8K / 60Hz, 4K / 120Hz *
Podporuje end-to-end rozlišení 8K / 4K a vyšší obnovovací frekvenci pomocí jediného upgradovaného kabelu pro bezproblémovou integraci do ekosystému HDMI. 8K přináší super pohlcující zážitek ze sledování s dvojnásobným horizontálním a vertikálním rozlišením 4K a čtyřikrát větším počtem pixelů; a v kombinaci s obnovovací frekvencí 60 Hz umožňuje plynulé a ostré sledování obsahu s vysokorychlostní akcí. 4K / 120Hz umožňuje, aby ultrarychlý pohyb obrazu UHD byl ostrý a ostrý jako břitva; díky tomu mohou sport, akční filmy, vysoce výkonné hry a VR výrazně těžit.
Reproduktorové soustavy Yamaha zaujmou natolik výraznou povrchovou úpravou, že ji opravdu nelze přehlédnout. Černý klavírní lak, který byl po řadu let trumfovým esem filigránských reprobedýnek z firemních mikrosystémů PianoCraft, najdete u každého modelu pro zvukové uspořádání 5.0 z řady EF včetně těch nejrobustnějších. S lakem ovšem kromě exkluzivního vzhledu získává ozvučnice rovněž na tuhosti, což samozřejmě ve společnosti, jejíž sesterská divize vyrábí už dlouho vyhlášená koncertní křídla, dobře vědí. Mimo jiné také proto mohli konstruktéři prostorový zvuk u sady reproduktorových soustav „opřít“ o přední sloupky (NS-555), či přímo sloupy (NS-777), na jejichž vnitřním objemu nijak výrazněji nešetřili. Ozvučnice jsou bassreflexové, stejně jako u surroundových regálovek, takže jejich kmitočtová charakteristika sahá dostatečně hluboko, aby bylo možné oželet jindy většinou nezbytný subwoofer. Kvůli avizovanému „přirozenému zvuku“ využívá řada EF jeden z prvků referenční firemní řady reproduktorových soustav HX: mělký zvukovod ze stříbřitého plastu (u referenční řady HX používá Yamaha hořčík), který v okolí vysokotónového – a u předních soustav i středobasového – měniče optimalizuje vyzařovací charakteristiku v horizontální i vertikální rovině pro potřeby domácího kina tak, že mění poměr přímých a odražených zvukových vln.
Technologické finesy pokračují
Pár basových reproduktorů o průměru dvacet centimetrů u předních sloupů (respektive šestnáct centimetrů u předních sloupků) a středobasové měniče o průměru třináct centimetrů u centru, který má v „popisu práce“ přenášet náročné frekvenční pásmo mluveného slova, využívají zdokonalených kuželových membrán ze slídy sycené polymerem (PMD). Tímto polymerem je polymethyl -penten, materiál s nízkou měrnou hmotností, díky němuž má membrána rychlejší reakční odezvu. Pokud potřebujete interiér „rozsvítit“ sejmutím černých ochranných mřížek, nahrávají vám u všech (středo)basových měničů nad kmitacími cívkami ještě soustředné protiprachové krytky. Vysokotónové reproduktory s hliníkovým vrchlíkem o průměru dva a půl centimetru odrážejí nároky moderních digitálních formátů a podle výrobce jejich schopnosti sahají až ke „stratosférické“ hranici sta kilohertzů. Staré přísloví říká, že „co oko nevidí, srdce nebolí“. Určitě také proto, že uši to mají prostě jinak, vsadili u Yamahy na vodiče renomované značky Monster Cable, jimiž propojili měniče a reproduktorové výhybky.
Terminály pro připojení kabelů jsou samozřejmě šroubovací, se zátkami, které naznačují, že si svorky poradí rovněž s oblíbenými banánky, které však evropské normy na milost neberou. Z hlediska možných audiofilských nároků je u předních sloupů pamatováno na možnost bi-wiringového připojení; ohledy však přední reproduktorové soustavy berou i na ty uživatele, kteří si vystačí s běžnými reproduktorovými dvoulinkami, protože kvůli co možná nejmenšímu přechodovému odporu jsou zlacené i zkratovací spojky terminálů.
Nic není (jenom) na efekt
Boční stěny ozvučnice – jak ostatně napovídá i kryptogram celé řady EF – jsou elipticky vypouklé. To je nejen efektní, ale minimalizují tak vznik stojatého vlnění uvnitř soustavy. Při instalaci reprosoustav do interiéru musíte pamatovat na dostatečný odstup od stěn. To kvůli bassreflexovému nátrubku, který ústí na zadní stěně skříně kousek nad základnou soustavy. K předním sloup(k)ům výrobce dodává čtyři ploché „stabilizační nožky“, které po instalaci rozšíří o několik centimetrů bázi jejich základny. Zda do první linie zvolíte reproduktorové sloupky, či sloupy, není ani tolik o ceně, jako o osobním gustu i velikosti pokoje, ve kterém domácí kino budujete. Menším NS-555 v nejhlubších oktávách doslova pár hertzů chybí. Větší soustavy NS-777 si navíc z hlediska identické citlivosti optimálně rozumí s centrem, ale o pár centimetrů přerůstají uši sedících posluchačů, vlastně diváků. Volba to není jednoduchá, ovšem jde o jemné nuance a nezapomínejte, že vzhledem k poměru výkon/cena nemůžete udělat chybu ani v jednom případě. A co dodat závěrem? Mezi nejrůznějšími užitečnými radami výrobce jsem postrádal snad pouze jedinou. Aby si soustavy svůj výjimečný vzhled dlouho udržely, vyplatí se investovat do jemné jelenice na údržbu jejich povrchu.
Sekce zesilovače | Kanál | 5.2 |
---|---|---|
Jmenovitý výstupní výkon (1 kHz, 1 kanál řízený) | 115 W (6 ohmů, 0,9% THD) | |
Jmenovitý výstupní výkon (20 Hz - 20 kHz, 2kanálový) | 80 W (6 ohmů, 0,06% THD) | |
Maximální efektivní výstupní výkon (1 kHz, 1 kanál řízený) (JEITA) | 145 W (6 ohmů, 10% THD) | |
Zesilovač s vysokou rychlostí spínání | Ano | |
Zpracování prostorového zvuku | Surround: AI | N / A |
KINO DSP | Ano | |
DSP programy | 17 | |
Nastavení úrovně dialogu | Ano | |
Virtuální reproduktor | Ano | |
Virtuální zadní prostorový reproduktor | N / A | |
Dialogue Lift | N / A | |
SILENT CINEMA / Virtual CINEMA DSP | Ano | |
Dolby Atmos | N / A | |
Virtualizátor výšky Dolby Atmos | N / A | |
Dolby TrueHD | Ano | |
Dolby Digital Plus | Ano | |
Dolby Surround | N / A | |
DTS: X | N / A | |
Hlavní zvuk DTS-HD | Ano | |
Auro 3D | N / A | |
Zvukové funkce | Formát souboru | MP3 / WMA / MPEG-4 AAC: až 48 kHz / 16 bitů, ALAC: až 96 kHz / 24 bitů, FLAC: až 192 kHz / 24 bitů, WAV / AIFF: až 192 kHz / 32 -bit, DSD: až 11,2 MHz |
Pure Direct | Ano | |
Vylepšovač komprimované hudby | Ano | |
Music Enhancer s vysokým rozlišením | N / A | |
Vícebodové měření YPAO | N / A | |
Objem YPAO | N / A | |
Adaptivní DRC (Dynamic Range Control) | Ano | |
Počáteční a maximální nastavení hlasitosti | Ano | |
ART Klín | N / A | |
Funkce bi-amp | Ano | |
Zpoždění zvuku | Ano (0-500 ms) | |
DA Converter | 384 kHz / 32bitové BB PCM5101A | |
Video funkce | HDMI eARC | Ano |
Zpětný zvukový kanál HDMI | Ano | |
HDMI Pass-through | 8K / 60 Hz, 4K / 120 Hz (prostřednictvím aktualizace firmwaru) | |
Změna měřítka HDMI | Ano až 4K | |
Převod HDMI nahoru | N / A | |
HDR 10+ | Ano (prostřednictvím aktualizace firmwaru) | |
VRR / ALLM / QMS / QFT | Ano (prostřednictvím aktualizace firmwaru) | |
Úprava videa | N / A | |
Konektivita | MusicCast Surround | Ano |
HDMI vstup / výstup | 4/1 | |
HDMI CEC | Ano | |
USB vstup | Ano | |
Síťový port | Ano | |
Wi-Fi | Ano (2,4 / 5 GHz) | |
AirPlay | Ano | |
Bluetooth | Ano (SBC / AAC) | |
Přední AV vstup | USB | |
Digitální audio vstup / výstup: optický | 1/0 | |
Digitální audio vstup / výstup: koaxiální | 1/0 | |
Analogový audio vstup / výstup | 3/0 | |
Phono vstup | N / A | |
Terminál XLR | N / A | |
Vstup / výstup komponentního videa | N / A | |
Vstup / výstup kompozitního videa | N / A | |
Preout | 0,2-ch | |
Sluchátkový výstup | 1 | |
Sekce tuneru | Tuner FM / AM | Ano (dostupnost se liší podle regionu.) |
DAB tuner | Ano (dostupnost se liší podle regionu.) | |
Uživatelské rozhraní | Zobrazení na obrazovce | Grafické uživatelské prostředí |
SCÉNA | Ano (4 sady) | |
Ovládání aplikací | Ano (iPhone / iPad / telefon / tablet Android) | |
Ovládání webového prohlížeče | N / A | |
Jednotka dálkového ovládání | Ano | |
Ovládání zóny | Zvukový výstup zóny 2 | N / A |
Zvukový výstup zóny 3 | N / A | |
Zvukový výstup zóny 4 | N / A | |
Napájená zóna | N / A | |
Zónový video výstup | N / A | |
Výstup zóny B. | N / A | |
Zone GUI | N / A | |
Rozhraní RS-232C | N / A | |
+ 12V spouštěcí výstup | N / A | |
Vzdálený (IR) vstup / výstup | N / A | |
Párty režim | N / A | |
Všeobecné | Spotřeba energie v pohotovostním režimu (pouze IR) | 0,1 W |
Automatický pohotovostní režim | Ano | |
ECO režim | Ano | |
Rozměry (Š x V x H) | 435 Š x 171 V x 377 H mm (s anténou nahoru: 435 Š x 245 V x 377 H mm); 17-1 / 8 "Š x 6-3 / 4" V x 14-7 / 8 "H (s anténou nahoru : 17-1 / 8 "W x 9-5 / 8" H x 14-7 / 8 "D) | |
Hmotnost | 8,8 kg |
NS-555 | ||
---|---|---|
Typ | 3-pásmový, 4-reproduktorový Bass-Reflex stojací reproduktorový systém | |
Basové reproduktory | Duální 16 cm PMD kužel | |
Ovladač MidRange | 13 cm kužel s rohem Waveguide | |
Tweeter | Hliníková kopule 2,5 cm s Waveguide roh | |
Frekvenční odezva | 35 Hz-35 kHz | |
Jmenovitý příkon | 100 W | |
Maximální příkon | 250 W | |
Citlivost | 88 dB / 2,83 V / 1 m | |
Křížové frekvence | 1 kHz / 4 kHz | |
Impedance | 6 ohmů | |
Rozměry (Š x V x H) | 222 x 980 x 345 mm | |
Hmotnost | 20 kg / jednotka |
NS-333:
Basreflex 2 pásma
- Výškový reproduktor: 2,5cm
- Nominální vstupní výkon: 60 W
- Max. vstupní výkon: 150 W
- Citlivost: 87 dB
- Impedance: 6 Ohmů
- Frekvenční rozsah: 65 - 35000 Hz
- Rozměry (š*v*h): 20 x 31 x 21,3 cm
- Hmotnost: 7,3 kg/kus
NS-444 středový:
Basreflex 2 pásma
- Výškový reproduktor: 2,5cm
- Nominální vstupní výkon: 100 W
- Max. vstupní výkon: 250 W
- Citlivost: 89 dB
- Impedance: 6 Ohmů
- Frekvenční rozsah: 55 - 35000 Hz
- Rozměry (š*v*h): 51,4 x 19 x 21,3 cm
- Hmotnost: 7,3 kg/kus
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.